יום חמישי, 10 במרץ 2016

סיור בשכונה

מפה לשם יצא שהאמא המארחת שלי היא שפית יפנית שהיתה נלהבת להראות לי את השכונה.  
מיד אחרי שהתמקמתי בדירה החדשה יצאנו יחד לסיור רגלי ברחובות הקטנים שמסביב לבית. הדירה נמצאת באיזור נעים של טוקיו, קרוב לUeno ו- Asakusa, איזור מסורתי ומעניין שמזכיר לי את קיוטו. 
הלכנו לא מעט ברגל, והיא הכירה לי חנויות שהיא קונה בהן, חנות סכינים, כלי בית וחומרי גלם מעניינים.


כשעברנו ליד המקדש הזה היא הראתה לי את הבריכות והדגים שבהן, ונבהלה ממש כשסיפרתי לה שאנחנו אוכלים קרפיונים על ימין ועל שמאל. מבחינתה זה כנראה כמו לאכול אגרטל נוי. 


בהמשך הלכנו לאכול דגים בצורתם ההומנית, בחנות שמתמחה בטאייאקי, (טאי = סוג של דג , יאקי = אפוי/צלוי). היא קנתה לשנינו מאפה רותח מלא בשעועית מתוקה, והמשכנו הביתה. 





3 תגובות

  1. נהניתי מאד מאד :) איזה כיף לך. האם המגורים במחיר סביר?

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, ממש בסדר. בערך 1000 שקלים לשבוע

      מחק
  2. אין צורה הומנית להרג.

    השבמחק

© Memories of a Gaijin
Maira Gall